Objavio: danijela88 | Kolovoz 13, 2010

Zabranjeno Pušenje, Tijesno

Zavjese su navucene
bubasvabe istrijebljene
kuhinja je ociscena
imovina podijeljena

Struju su nam ukinuli
hvala momci, zivi bili…

Stavi karton preko fleke
uzmi escajg, ja cu deke
ne bih price da se sire
moj je poster od Indire

Odnijeli su televizor
za djecu to nije prizor
bilo nam je jako tijesno
ti ces lijevo, ja cu desno

REF.
I prodjose dani, i crni i sjajni
al’ nesto jos nije sjelo mi na mjesto
jer necega nema i vazda fali
i uvijek je tijesno kad su ljudi mali

Zavjese su navucene
bubasvabe istrijebljene
kuhinja je ociscena
imovina podijeljena

Struju su nam ukinuli
hvala momci, zivi bili…

Komsije nek cvijece paze
vodu, ako bude mraza
nas je prostor jako tijesan
ti ces tamo gdje ja nisam

Lisce pada preko staze
kljuc je ost’o ispod vaze
bilo nam je jako tijesno
ti ces lijevo, ja cu desno

Ovu pjesmu posvećujem Bosni i Hercegovini i svima onima koji žive u njoj, a pogotovo svojima iz Zapadne Hercegovine!
Iako možda sve ovi stihovi zvuče čudno, nekima čak i smiješno, oni zapravo prikazuju ovaj naš narod ovdje.
Ne možemo sami sebe, a kamoli drugu, treću naciju…
K’o što kaže pjesma

i uvijek je tijesno kad su ljudi mali

Samo je pitanje do kad ćemo biti ti mali ljudi, i kad ćemo shvatiti da je sloga bolja od rata.
Tužno je što toliko ljudi koji žive u BIH svoju domovinu naziva Hrvatska, Srbija, Turska… Kad se probudite možda bude kasno…

Nemojmo da uvijek bude

ti ćeš lijevo, ja ću desno…

Hvala Zabranjenom pušenju na ovim stihovima!


Odgovori

Kategorije

